Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Malin - 5 februari 2014 20:30

Nu är det äntligen kväll ! De små sussar och de större grejar de sista med läxor.
Lilleman sussar i soffan så jag ligger med i soffan och glor lite på tv. Mitt huvud och bokhållare gör ont som bara den ;(
Kännt mig helt överkörd idag ;( lite bättre efter en dusch men det då en väldigt kort stund.
Lilleman har sovit långa stunder idag då han sussat och ja som sagt nu igen så får se hur natten blir.

Efter middan hade han pappamys och jag och barnen spelade yatzy ;) och jag blev spöad åter igen ;)

Imorgon är det dags för bvc besök, 6 veckors kollen ;) ska bli spännande att se hur mycket han vuxit, för vuxit har han, massor.
Om vi nu kommer iväg ! Hoppas att inte förkylning sätter stopp för det.
Nä nu åter vila i soffan en stund.

Lilleman Om älskar att sova på mage ;) mamman dock inte lika förtjust i det, men är han nöjd så e mamma nöjd ;)

Av Malin - 5 februari 2014 11:20

Ja ny vecka igen och känns som förkylningen håller på att slå till ;(
I måndags var det toppen väder ;) sol, blå himmel, och plus grader ;)
Erika och de små kom förbi och vi tog en promenad till lekis och hämta Max ;) hemma igen så stannade vi ute och åkte lite Bob, pulka och dyna ;)

Erika hämtade grabbarna på skolan och vi andra gick in ! Liam var hungrig så då måste man ju fixa de på en gång ;)

Sen blev de surr och massa bus för barnen.

När Richi slutade så tog han kidsen så fick de åka och spela lite bandy ;) han kom sen hem med dom och så for han och spelade.

Barnen verkar ha kommit in i nån jävuls trots ;( de retas, bråkas och skriks hela tiden känns de som ;(

Igår hann de bara komma hem så var de igång ;( hoppas det är nått tillfälligt ! Men sen så känn jag mig hängig ;( ont överallt, mest skallen och nacken ;( precis som man brukar få innan förkylningen bruka slå till ! Mina bihålor gör ont med ;( antar att barnen märker det och då kan man ju kolla hur mycket morsan tål !
Har dock inte tid med nån förkylning (vilket man iof aldrig har) men det är mycket framöver. Vill ju va pigg när lilla Lovis kommer ;) villa ju träffa na och snusa på hon ;) och hon kan ju komma när som helst ;)
Sen börjar Tove sin vattengymnastik till veckan och även så ska vi tillbaka till habiliteringen.
Aja tiden lär utvisa hur allt blir som.

Nä nu har lilleman sovit hela förmiddan så nu e de dags att vakna tyck jag ;)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards