Alla inlägg den 7 februari 2014

BVC

Av Malin - 7 februari 2014 12:56

Ja igår kom vi iväg till bvc ;) lilleman fick mycket godkänt ;) och visst hade han vuxit ;)

1648 gr och 7,5 cm på 6 veckor ;)
Han är nu 55,5 cm lång och väger 4768 gr ;)
Så de tyckte att han har all rätt att va lite gnällig emellanåt :)

Blev en lite knas dag för lilleman dock ! Först blev han väckt när vi skulle skjutsa alla på morgonen, sen hem av med alla ytterkläder ich vaknade för lite käk. Sen somna om för att återigen bli väckt för att åka till BVC, sen somna i bilen och då bli väckt när vi kom fram.
Sen hem och äntligen få fortsätta sova, då ringer Emil från skolan, han mådde inge bra så han ville bli hämtad! Tur pappa kunde fixa det.
Sen hade jag tur att Sofie kom så passade hon Liam när jag först hämtade Max på lekis och senare när jag hämtade på dagis och Rasmus på skolan ;) tack snälla.

Barnen fortfarande uppe i varv men tyck nog att det blivit lite bättre ;)

Dock drar det fram och stökar ner mest hela tiden men nu e jag fast besluten på att det ska bli en ändring med det ;)

Mannen jobba över igår ;( hade dock sällskap av Robin och Sofie som stannade och käkade ;)

Jag mår lite bättre men inte hundra! Huvudvärk dock varje dag ;( sen nu så gör min höft och mitt bäcken väldigt ont ;( vet inte alls varför ? Kanske måste fråga bm om det ska vara såhär.

Har även pratat med f-kassan och blivit beviljad vårdbidrag för Tove! Bara 1/4 vårdbidrag ! Inte mycket att hurra för men bättre än inget ;)

Till veckan börjar hennes vattengymnastik igen så hoppas att hon kommer tycka det är lika roligt som sist :)
Blir bara lite knas med dagis tider och dagar! Men får lösa det på nått vis!

Idag är det små lediga från dagis ;) har försökt få undan lite av allt stök vilket inte är det lättaste då man har en som heter Tove i huset :P det kryper ju i kroppen på henne konstant ! Och rackartyg är hennes grej !
Helst när Liam ska äta smyger hon iväg för att hitta på nått bus hm,
Ska sätta upp grindar in till tv rummet så hon inte kan smita när jag är fast och matar lilleman :) så kanske hon lättare kan pyssla med nått under tiden :)

Idag hämtade syrran Max efter lekis så han få leka med kusinerna en stund :)
Och Rasmus tar en promenad hem från skolan med Emil ;)

Senare idag ska vi bara ta det lugnt och mysa och äta gott :)

När de små sussa så hade jag casper mys :) vi friterade strips och käkade med lite dipp och kollade på bilar filmen :)

De bästa och finaste vi gjort ;)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards