Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Malin - 5 maj 2014 11:14

Ja dagar rullar på i rasande fart och snart hoppas jag sommaren är här, för nu är det kallt och ruggigt ;( vi är kvar i stugan och på nätterna är de - grader ;( så kul *not* imorse hade vattnet frusit ;(
Men vi blir kvar denna vecka med sen åker vi hem på fredag och har stor kalas på lördag ;)
Barnen e för de mesta nöjda i stugan och roar sig med allt möjligt;)

Själv har jag roat mig med att stor städat huset i 2 dagar men är ändå inte klar ;(
Idag skiter vi i det iaf och har roat mig med att göra tårtor :)
För idag är det ingen vanligt dag :)
Just idag för 11 år sedan berikades våra liv med en helt underbar liten tjej :) första dottern och brödernas enda syster :) så tacksamma att det var just henne vi fick för hon är en helt fantastisk tjej :-)
Som hon längtat efter sin födelsedag ;) jätte grattis till dig Emma ;) vi älskar dig så :)

Så nu väntar vi på att alla barnen ska sluta så vi kan åka upp till stugan och göra klart de sista efter en kväll med kalas :-)

De trista är bara att Liam inte är så pigg ;( feber, snorig och gnällig ;( verkar som det är tänder på G ! Känns så i munnen iaf. Vi hoppas det är snabbt övergående.

Våran älskade Emma

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards