Alla inlägg den 16 september 2014

Av Malin - 16 september 2014 12:08

Ja ghaaaa ! usch, var så himla galet trött imorse =( och är fortfarande sjukt trött, har inte blivti mycket gjort här inte. Men först till nått lite roligt =) 

igår var det ju måndag och  åter igen for jag med mamma och syster på bilbingo =) och denna gången blev det faktiskt en liten vinst =) 500 kr =) alltid kul att vinna =) nästa vecka är det sista gången, hade inte tänkt åka men lutar nog att jag far ändå =) nu när man fått lite flyt hihihi =) 


Efter lämningar imorse så tog jag och Liam en liten promenad in till stan, handlade lite och hämtade ut ett paket, det ver sonens present som han ska få imorgon =) 

Tänka sig att det redan gått 21 år sedan våra liv vändes helt upp och ner. Världens chock när vi fick veta att jag var gravid och måste förlösas omgående, endast 14 år gammal. Men med världens bästa stöd för min föräldrar och även svårföräldrar har allt gått super. evigt tacksam för allt mina föräldrar gjort/gör för oss =)


Nu är sonen stor, utflugen och själv är pappa till världens finaste Lovis =) 

så imorgon ska det firas =) 


promenade hem blev dock rätt tung med all handel under vagnen, men en bra början på träningen som är tänkt att jag ska börja med ;) måste bara se till att fortsätta. 

Liam har sovit sen vi kom hem, han sussar gott ute i vagnen =) 

själv e jag så seg, har inte fått mycket gjort alls =( och jag har massor att göra ! aja det lär bli fixat nångång, hoppas jag. har iaf tagit undan all frukost och all disk, plockat ihop tvätt och fått igång en maskin med tvätt, rensat upp i hallen, så nu är det bara resten kvar , men det står nog kvar senare med så det får vi ta då =) 

NU bära undan lite tvätt och sen väcka lilleman för lite käk innan vi ska iväg och hämta de andra barnen.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards