Direktlänk till inlägg 14 september 2015

Länge sedan

Av Malin - 14 september 2015 12:02

Ja nu var det länge sedan jag var här inne och skrev =/ fy på mig, får se om jag kan bättra mig =)

det har ju hänt en del.

Vi har flyttat hem från sommarstället och det känns både och. Skönt att komma tillbaka till rutiner och närheten till allt men för vår lilla tjej passar det bättre att bo på sommarstället, där är hon mera fri och kan vara ute själv när hon vill det, där smiter hon inte heller, här hemma rymmer hon och iväg så fort hon får chansen, och nu när hon kan låsa upp dörren med är det inte det lättaste, oh hon är svår road med =( inget duger och vill inte eller rättre sagt hon har inte ro i kroppen att göra nått längre än nån minut =/ men vi kör på och gör det bästa av det.


Vi har hunnit med kalas för vår fina Emil med =) redan 14 år herrejisses ! vart tar tiden vägen.

Det lilla energiknippet har blivit stor, än idag ett energiknippe och lika full i bus och lika stor retsticka =) men som har ett hjärta av guld =)


Det går bra för alla barnen på skola och dagis och vår fina Rasmus klara av skolan med sin diabetes hur bra som helst =) finner inga ord över hur stolt jag är =) han är så duktig vår kille =)


det mesta med hans diabetes funkar riktigt bra =)


Jag har varit in och oprerat mig, stereliserade mig i torsdags och trodde på läkaren att efter nå dag skulle det mesta kännas som vanligt, vilket det inte gör =/ är ganska så svullen ännu och har rätt så ont såfort jag ska röra mig och göra något =( vilket e galet irriterande då det kryper i kroppen på mig oc det finns massor som behövs göras här hemma =/

aja det försvinner ju inte.


Igår blev det en tur till akuten med Rasmus ! inget med diabetesen utan en rejäl vurpa med spark cykeln och uppslagen armbåge =( det såg ingen fraktur men inte ser den riktig ut =/ han är hemma idag då han har väldigt ont men jag hoppas det läker fort och blir bra.


nä nu ger jag upp detta skrivande, datorn vill inte funka som jag vill så det tar en evighet att skriva =(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards