Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

Verkligen länge sedan

Av Malin - 19 februari 2009 09:22

Ja nu var det verkligen länge sedan man skrev något här,,

men gör väl ett nytt försök,, blir mest en hel del ointressant =)


Mycket har hänt, har vart jul och nyår och vi har hunnit varit utomlands i två veckor,, vilket va nice men oj vilken hemlängtan man fick,,

ja och så blev man av med jobbet så nu e de komvux som gäller, men de e rätt skönt de med,, får se om man får till den där matten nu då =) vad de blir sen får framtiden utvisa,,

har lite beslutsångest där,, men de tar vi sen nu skall man ju vara hemma med lillknodden ett tag närmare 1 1/2 år hade jag tänkt försöka om de går,,

skall bara se när den vill titta ut med =) e sagt den 22/6 men får jag som jag vill bli de liiiite tidigare,,


Annars har sjukdomarna härjat på här,, nån slags magsjuka började då vi var utomlands sn kom förkylningen,, minns inte när jag var så dålig sist,,

nu e de snorigt och hostigt ännu men pigga så de e nice,,

hoppas de får vara så ett tag nu..


nu väntar vi med spännig på att veras lillknodd skall komma, man e allt lite nyfiken vad de e för en liten som gömmer sig där =), hoppas bara för veras skull att den vill behaga kika ut lite tidigare än vad som e sagt,, eller vad säg du vera =)


Och så klart längtar vi tills den 7 mars då vi skall göra könsul för att se vad vi har för en liten som gömmer sig i maggan =)

 
 
Vera

Vera

22 februari 2009 20:28

Heeej!! Nu har jag hittat hit åxå.. inte så lätt när man inte ens visste att den här bloggen existerade=) Kram kram

http://rallyvera.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards