Alla inlägg under februari 2009

Av Malin - 26 februari 2009 16:43

Ja efter ett antal dagar med magvärk och illamående så blev de en tur till fl,,

De kollade allt tro jag,, vilket kändes bra,, de tog en på allvar,,

mitt onda bero på att min njure inte funderar som de ska,, komma inte ihåg alla konstiga namn,,

men får jag mer smärta så jag inte står ut kan de bli tal om att operera in en slang så urinen far ut den vägen,, hua ,,, vill inte,, e bara att hoppas på att de blir bättre,, detta var visst vanligt mellan v22-v28 så jag hoppas de bli bättre,,

han ville med att jag skall kollas upp mer noga då jag haft hf två gånger,, får se om de bli så,,

skall tillbaka den 11 mars och kolla njuren igen.

innan jag gick frågade han när jag skulle till bm nästa , hmm jag sa ja nästa vecka skall vi till s-holm och göra ul och veckan efter skall till bm,, han fråga om vi skulle kolla kön,, ja sa jag,,och då fråga han, om du kan jag titta,,, ööhhhh snacka om paff jag blev men han titta och han sa att med största sannolikhet så får vi en tös,, han hitta ingen pung och ingen snopp så han sa kommer de ut en grabb så e han felande hahahaha,,

ja jag får se om de se samma i s-holm nästa lördag,, =)


for hem vila lite då illamåendet kom rejält igen,, hämtade barnen,,

Emma for och bada med yvonne och barnen Max och Rasmus har leka och den andra vart ute,,

nu e de snart dags för midda IGEN, får se vad de blir idag, Richi kommer ju hem sent idag med,,


nu hör jag en massa lurt i köket hmm bästa att kolla vad grabbarna hitta på =)

Av Malin - 24 februari 2009 09:33

Jaha då har de börjat igen då,,däckar i soffan pga att jag e såååå trött,, men som vanligt vid ett kliver man upp efter att ha legat och vridit och vänt på sig över en timme,,

gick inte att sova,, satt vid datorn en stund och sen tvn,, la mig igen vid halv fyra såg på film i sovrummet,, efter en stund somna man,,

och oj vilken plåga då att kliva upp.


jag som har massor att göra idag,, plugg,, tvätt och städ,, och så lovade jag Rasmus att hans rum skulle va klart idag,, ja just robin har utv samtal idag med,, jaha, och jag som bara längtar till sängen,, hur skall detta gå,,


kanske får se om en powernap fungerar,, men med största sannolikhet gör de inte de,, har aldrig hänt tidigare,, men aja skall ju vara första gången idag då  får man hoppas.

Av Malin - 23 februari 2009 10:15

ja då var läkarbesöket över då,, fattade inte mycke,,

en utländskläkare, men iaf de blev en massa provtagning och kände på magen,, kollade inte en bebisen inte lyssna heller aja,, den har ju rört sig till morron,, inte var min bm där heller och jag och den andra kommer inte så bra överens men vad göra,,

ja de skickade remiss till slå för koll av njurarna fast jag bad dem kolla gallan,, hmm får se om jag kan be dom i slå kolla de med då man liks e där,,

hoppas bara att jag inte behöver vänta för länge på en tid bara,,

men nu var de gjort och hoppas att jag får en tid snart,,


E otroligt trött idag och tror att jag håller på att bli förkyld igen,, bläää,


nä dags att göra nytta men först skall jag med erika och simon till dollar,, sen blir de matteboken vilket jag fattar nada av,, och sen skall ajg få klart Rasmus och Max rum hoppas jag =)

Av Malin - 22 februari 2009 19:35

Ja då var ännu en helg över,, eller ja snart,,

har vart riktigt bra förutom lite väl mycket magvärk men de e bara att bita ihop,,

I fredags gjorde vi en goood sallad och sedan myste vi alla i soffan framför lets dance,,


Max var så snäll och skippa sovmorgonen så man var uppe med tuppen,,

började plocka och greja,, vi fikade och sedan gjorde vi oss klar och for ner till sundsvall,,  Robin var där på hockey cup så vi skulle se deras sista match,, innan for vi en sväng till barnens hus och som vanligt blev man sugen på en ny vagn ;-)

blev helt chockad då Richi kom in och tittade med,, =) och visst fastnade vi för samma färger,, men vi får se,,


sen for vi och köpte en mob till Richi då hans pajjat,, får se om han kommer kunna med den nu då =)


sen liten snabb midda på Max =)


Robins match var väl så där,, han var duktig men de förlorade med 8-0

sen blev de lite shopping i birsta,,

köpte present till Robins Rebecka,,

Grattis Rebcka hoppas du hade en bra födelsedag,,


senare fick vi besök så de blev lite kort spel =)


idag söndag har de vart en städar dag,, så härligt då amn e klar,, sen greja jag lite i Rasmus och Max rum,, snart så e de klart =)


sen blev de goomidda,,

en tidig kväll för Max som sover redan,, skall nu själv slappa i soffan som grabbarna gör se för härligt ut, och dessutom värker huvudet och halsen blää igen,, men hoppas på en härligt natt med MASSA sömn =)

Av Malin - 19 februari 2009 09:22

Ja nu var det verkligen länge sedan man skrev något här,,

men gör väl ett nytt försök,, blir mest en hel del ointressant =)


Mycket har hänt, har vart jul och nyår och vi har hunnit varit utomlands i två veckor,, vilket va nice men oj vilken hemlängtan man fick,,

ja och så blev man av med jobbet så nu e de komvux som gäller, men de e rätt skönt de med,, får se om man får till den där matten nu då =) vad de blir sen får framtiden utvisa,,

har lite beslutsångest där,, men de tar vi sen nu skall man ju vara hemma med lillknodden ett tag närmare 1 1/2 år hade jag tänkt försöka om de går,,

skall bara se när den vill titta ut med =) e sagt den 22/6 men får jag som jag vill bli de liiiite tidigare,,


Annars har sjukdomarna härjat på här,, nån slags magsjuka började då vi var utomlands sn kom förkylningen,, minns inte när jag var så dålig sist,,

nu e de snorigt och hostigt ännu men pigga så de e nice,,

hoppas de får vara så ett tag nu..


nu väntar vi med spännig på att veras lillknodd skall komma, man e allt lite nyfiken vad de e för en liten som gömmer sig där =), hoppas bara för veras skull att den vill behaga kika ut lite tidigare än vad som e sagt,, eller vad säg du vera =)


Och så klart längtar vi tills den 7 mars då vi skall göra könsul för att se vad vi har för en liten som gömmer sig i maggan =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards