Direktlänk till inlägg 20 januari 2010

Gullunge

Av Malin - 20 januari 2010 15:27

Idag fyndade jag en super fin jacka till Emma på intersport,, de bästa var att de var halva priset på den =)

iaf då Emma kom hem och fick den blev hon överlycklig,, har provat och provat och provat =)

gått ut en sväng för att testa den,,  nu går hon o bär den, titta på den,, borstar av den de lilla dam som nu hunnit kommit på den,,


hihihi att en jacka kan göra sånt =)

precis som hon aldrig sett en jacka hahaha,,

men super fin blev min lillgumma=)


synd att de inte var nån rea på en overall till Rasmus men men nästa år,, han har ju två täckdressar =)


sitter nu halvdäckad i soffa,, såååå ont i halsen och huvudet,, vill inte bli sjuk,, jag hoppas de vänder snart,,

men skall försöka få upp tapeten på väggen i trappen,,iaf få bort väven och räcket,,


 
 
erika

erika

20 januari 2010 17:27

Va gulligt!=)
När jag tog på Simon overallen sa han "in"...Är du fin? sa jag da, "aa"...Kul att han uppmärksamma att han ahde fått nytt! Hampe är jättenöjd oxå! Sa åt han att jag ville inte att han skulle leka i den på dagis så då sa han direkt; "då ska jag säga det till fröknarna!". Så nu få han leka i overallen o ha täckdressen hemma o när vi åker till Åre o så. Ev att han får ha den andra täckisen på dagis oxå, o säljer den senare.
Kul Kul att vi hitta så fint=)

http://erikaa.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malin

20 januari 2010 21:11

hihihi vad roligt att alla gillade sina kläder =) synd att de inta fanns en till rasmus men kan inte ha tur jämt =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards