Direktlänk till inlägg 15 april 2010

underbara väder

Av Malin - 15 april 2010 13:53

Att man blir på så bra humör då det är bra väder ute,,

vi har vart ute för fulla muggar och både jag och barnen njuter,,


Casper har piggat på sig och är lika glad och go som innan han blev sjuk,,=)

de andra är pigga och jag hoppas de fortsätter att få vara de,,


Nu har snart april kommit och gått lika fort, och nu har vi första kalaset avklarat, mannen som fyllde år i tisdags firade vi i lördags =) mycket trevligt,


denna vecka är de utvecklingsamtalens vecka,,

i onsdags var de dags för Emma de gick så bra som de kunde, fanns inget att på peka,,

idag var de Dennis tur, de gick bra de med, men han e lurig han då de gäller läxorna,, han har lyckats lura både oss och fröken och kommit undan lääänge nu,, men nu e de stopp,,

men överlag gick de bara bra de med,,

Imorgon så är det dags för Rasmus och Max att ha sitt samtal på dagis,, skoj skoj,, får ja samtidigt se vad Casper tycker om att vara där,, då de e tänkt att han skall börja där senare,,


annars e de inte mycket inplanerat denna vecka,, mannen skall väl slå en pling så Dennis kan börja med fotbollen igen, och även Emil vill börja spela,, skoj skoj,,


Richi skall iväg med jobbet imorrkväll så blir att jag och barnen har fredagsmyyys =)


nu har solen gömt sig så jag håller mig inne, damsugaren går på högvarv,, Max och Rasmus e ute och cyklar, lilleman sover och Emma leker med kusinen, de andra har inte kommit hem ännu,,

men snart så e de fullt hus igen =)


kanske man hinn ta en svängom med snabeldrakarn innan de kommer



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards