Direktlänk till inlägg 23 maj 2010

länge mellan gångerna

Av Malin - 23 maj 2010 21:25

Ja det har blivit lite glesare mellan inläggen, men ja tiden prioriteras till annat,, och med vädret som varit så har man ju hellre varit ute än suttit här vid datorn.


Casper lyckades ju bli dålig igen, men nu verkar de vända, men våga inte ropa hej ännu,, men de ser bra ut iaf,


Max har inte velat gå på dagis då han e rädd för att jag inte skall komma tillbaka, sist så blev jag ju kvar på sjukhuset,

så han har fått varit hemma med mig och Casper, mysigt mysigt,


Rasmus dock valde att vara på dagis, och få leka med sina kompisar utan lillbrosan =)


de andra e på skolan som vanligt, inte länge kvar nu till sommarlov, vilket de både ser fram emot  och inte, haha dom e roliga, fast de e bra att de tycker om skolan och få komma iväg och träffa sina kompisar,


riktigt roligt med är att Dennis börjat spela fotboll,, mest glad e nog mormor fotbolls fantast som hon e =)

så på tisdag e de dags för nästa match skoj skoj,


här hemma rullar de på och tiden flyger fram,

har äntligen börjat med badrummet och det skall bli sååå skönt då det är klart, vill ha en dusch NU,,

men de går framåt och de blir mycket större plats nu än innan härligt härligt.


men skulle inte gå så bra som de gör utan våra fina vänner,, tur man har dom,,

och tur med att ha sina BÄSTA vänner bara några meter bort, alltid skoj att ses och alltid roligt har vi med,, lyckligt lottad e man =)


lyckligt lottad med är man över vår underbara familj, stor som den är underbart,

hm undra vad man gjort för att förtjäna dom absoluta bästa föräldrarna som finns, och systrar,

ni är bäst, och dessa syskonbarn =)

och mina guldklimpar =) eller våra, och en underbar man, kan inte bli bättre,,


haha djupt de blev,


nä nu skall man ta reda på sista tvätten sen krypa ner under täcket en stund och se lite på tvn innan man somnar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards