Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Malin - 7 mars 2011 11:22

Ja tiden går rätt fort ändå,, ja helst då man har roligt =)

I Lördags var vi bjuden till kompisar på middag då mannen i där i familjen fyllt år, så vi var dit och firade han lite grann,, blev inte sådär supersent då jag hade rätt många onda sd, som även jag hade på fredag natt,, även denna natt fortsatte de,,

I går tog vi skotern och lastade den och for upp till mamma och pappa i stugen,, där blev de skoteråkning för fulla muggar även korvgrillning =) en mysdag,,

på eftermiddan/kvällen så var de kalas hos syster då mannen hennes fyllde år,, där vi mumsade smörgåstårta =)

väl hemma sedan var vi alla rätt knäckta,, vi degade hela familjen i soffan, ja inte minstingen då han var på g och flög runt lite överallt =)


barnen somnade gott kan jag lova =) mannen med,, inte jag dock =( hade mindre sd men kunde ändå inte sova,, hade en konstig känsla i kroppen och ja de gick bara inte,,

imorse tog vi sovmorgon,, de stora barnen har ju sportlov, de små skulle till dagsi men vi for dit senare idag =),

Nu är stor barnen i slalombacken och Emil skall åka snowboard i backen och lift för första gången,, får se hur de går som,, de har ju telefonen med sig och han har ju åkt i pulkbacken så jag tro nog de går bra,, de e ju duktigare än man tror barnen =)

Emma e nu bara hemma men nu kom kusinen så de e uppe och leker,, skönt för det är ett sånt tjat annars på att hon har inget att göra, =)


senare skall man få till köttbullar med, just nu vill jag inte laga mat alls,, ingen ork eller lust till nått alls,, och känn mig väldigt svälld,, men men snart så e man fit for fight igen =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards