Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Malin - 20 mars 2011 17:07

Ja tänk vad tiden går nu då hon äntligen kommit, Tove är nu idag en vecka gammal redan,

Vi eller ska jag säga mest jag även mannen och barnen haft turen att ha farmor här en vecka =) hon kom förra söndag kväll för att hjälpa oss nu då vi landa hemma efter Toves födelse,,

så tacksam för all hjälp vi fått,, jag har inte behövt göra mera än att återhämta mig och bara tagit de lugnt, och barnen har fått ha farmor för sig själva en hel vecka =) så vi hoppas hon kommer snart igen =)


veckan har rullat på och allt har gått bara bra,, tråkigt så däckade vi alla i förkylningen =( vissa sämre än andra men alla vart dålig på ett eller annat sätt,, nu har de flesta kryat på sig bra,, bara två kvar som e dåliga men de går åt rätt håll iaf.

idag så for farmor och de andra hem,, blev tyst här,,

vi har pöta på här hemma, och nu kom även de trista hormonerna =( hoppas de inte är långvarigt,, nu känns de rätt ok iaf.


Tove har börjat kräkas en massa =( inte varje gång hon äter men då och då,, hoppas även att de slutar för de e ju mindre roligt och jobbigt för henne, men så länge hon får vara pigg så e vi nöjd.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards