Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

Inte mycket

Av Malin - 5 januari 2012 11:31

Ja vi gör inte så mycket här, mest pöar på och myser av varandras sällskap =) njuter att ha mannen hemma =)

Igår smet jag faktiskt iväg en stund på dan och fikade och surrade med goda vänner utan barn =) helst mysko men rätt härligt =) inte ofta man kommer iväg själv utan kidsen =)


sen har de mest blivit plock och tvätt och bara umgåtts här hemma, var ut en sväng igår och tog bort hockey sarjen (stavning) som stått här ner på plan och varit ivägen, ungarna har varken kunna spela fotboll på sommaren eller åkt skridskor på vintern =( men nu  hoppas vi på en ändring så vi kan börja använda den igen =)


Rasmus har haft turen att få vara med en av hans bästa kompisar denna vecka =) han trivs som bara den hos dom och det är så roligt när barnen hittar så bra vänner =) skall bli spännande att få hem han idag då han sovde över där inatt =)


Här har natten dock varit otroligt lång, jag har kommit in i en period när jag inte kan sova =( var tok trött när jag la mig men sen gick de fan inte att sova,, närmare halv fem somnade jag skulle jag tro tittade på klockan sist vid tjugo över fyra,, sen hade vi ett så snällt lill troll som vaknade kl 6 =) känndes kan jag lova, tur somnade hon om vid åtta halv nio så jag kunde slumra vidare till tio,, men e sjukt trött och huvudet värker så tro de håll på explodera =( men men de är bara att köra på,,

av alla dagar så gick mannen ut och jobbade en stund idag så de var en perfekt tajming =)

nu börja alla kidsen vakna till liv så skall ta och severa d lite soppa till lunch =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards