Direktlänk till inlägg 25 januari 2012

JAAAAA

Av Malin - 25 januari 2012 13:42

Men först NEEEEEJ magsjukan har nu kommit på besök =(  C hade diaree och de ringde från dagis så jag hämtade hem han,, På tisdag morron kl 6 bajsa han så de rann igenom allt =(  så de blev en dusch,,

rätt bra har han ändå mått rätt bra,, inte haft nån aptit men de e ju förståligt,, idag äter han igen iaf =) Igår kväll började E spy som jag vet inte vad =( de kom båda hållen =( sen har han spytt hela natten fram till 4 imorse =( vaknade pigg och full i överskottsenergi, alla barnen fick va hemma idag då de alltid brukar vara nån fler som åker dit, men än så länge har ingen fler åkt dit och jag hoppas de förblir så.


I helgen var vi pigga och tog skotern och for upp till mamma och pappas stuga =) där kördes de för fullt och barnen liftade även bakom skotern med bob =) skall se om jag får in några bilder senare,  det är så MYCKET snö där uppe.


Ikväll är det dags för zumba =) jag hoppas kunna fara men just nu så gör skallen så satans ont =( en blandning av dumma bihålor och behov av nya glasögon tror jag e orsaken,, hoppas de ger med sig,,


Nu till JAAAAAet =) idag  tog äldsta sonen körkortet =D så himla glad för hans skull då han kämpat ett tag med teorin, men nu äntligen gick de vägen =)  Grattis Robin =)

måste säga att det var en annorlunda känsla då han kom körandes med bilen =)


nä nu skall jag försöka roa dessa rastlösa barn som nästan sitt i knät på mig =)

 
 
Camilla 31 år & blivande 9 barnsmamma

Camilla 31 år & blivande 9 barnsmamma

25 januari 2012 18:54

Grattis ..kul att han tog det ..:-D
Jag måste oxå försöka mig på att ta det ,men vet inte om jag klarar det ..

Mvh Camilla

http://minstorafamilj.se

Malin

25 januari 2012 21:38

tackar =)
det är inte lätt med teorin,, men de går rätt fort att lära sig har jag märkt =) då jag med fått repetera mina kunskaper som knappt fanns kvar hihihi =D

 
TrollMorsan, Mamma Till 8 Trolll

TrollMorsan, Mamma Till 8 Trolll

30 januari 2012 14:29

Du har fått en Award i min blogg, hoppas du vill ta emot den :)

http://trollistrollmorsan.blogspot.com/2012/01/award_30.html

Massor med kramar till dig!

http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Malin

18 februari 2012 17:40

hihi tack =) får se om jag får till de =)

 
Lovely Kidz

Lovely Kidz

31 januari 2012 09:24

Grattis till körkortet ;))
Hoppas kräkis är över och ni mår bra. Här bävar jag för varje dagisdag, att det ska bryta ut här också, vilket jag tycker vi kan hoppa över i år ;)

http://lovelykidz.blogspot.com

Malin

18 februari 2012 17:41

tackar =)
kräket gick över,, men sen bröt värsta förkylningen ut =(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards