Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Malin - 3 oktober 2012 21:18

Ja då ska man ge sig på matte b igen :P vet inte hur många gånger jag försökt nu, men skam den som ger sig ;) imorrn har jag första lektionen, blir även lite andra ämnen som ex eng, alltid bra att bättra på den, det är bra att kunna ;)
Målet e nu istället på att studera vidare sen ;)
Här hemma rullar de som vanligt, barnen har kommit in i nån period då de är VÄLDIGT högljudda ;( men de går nog över de med hoppas jag.
Igår fick vi oväntat besök av svärföräldrarna ;) barnen e överlyckliga att ha farmor och farfar här några dagar ;-)
Även mannen har tagit lite ledigt ;) underbart, de grejar nu nere i källaren och rummet börjar ta form ;) skall bli så härligt då de blir klart. Duktiga gubbe jag har :)
Ikväll for jag och svägerska (;)) med syrran och storhandlade, de är både kul och jobbigt på samma gång, men nu har vi lite mat i frysen för någon/några veckor ;) och de e riktigt skönt.
Vi har äntligen fått värmepannan laga så nu snart ska jag ta mig en låååååång dusch.
Bara bus casper vill somna nån gång, han sov en stund idag på dan vilket inte kanske var de smartaste men han var sååå trött och däckade i soffan.
Så en dusch och fika snart kommer sitta fin fint och sen blir de sängen.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards