Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Malin - 31 oktober 2012 15:37

Ja det är mycket gnäll nu, men nu vill jag bli av med skiten,
Orkar inte nått :( och Lill trollet tycker inte alls om mammas röst :( hon tittar förbryllt på mig och skakar på huvudet :/
Tur de är lite snö kvar ute så de större har de dom roar sig med ;)
Men det är ju allt annat med :( som städ, tvätt och matlagning med :(
Till lunch orkade jag inte göra nått så jag och de barn som var hemma mumsade i oss en pizza ;) gott och mysigt ;)
Förutom att jag fick värsta gall anfallet :/ och då har jag ändå opererat bort gallan hm
Men nu kan de väl bara bli bättre lr

Av Malin - 31 oktober 2012 08:24

Åter igen en morgon när biljäveln inte starta ;( så jävla less på skiten nu.
Hade ju kunnat promenera med kidsen till dagis om de inte varit för den här jävla förkylningen jag fått.
Mannen upptagen som vanligt men morfar kom och skjutsa oss ;) och barnen kunde inte bli mer lycklig ;)
Ja jag är helt slut och hostar värre än jag vet inte vad ;( och gårdagen var ju inte rolig kan jag lova, barnen såg direkt att morsan inte hänger med så de var livat värre;( världs historiens längsta dag tro jag.
Huvudsaken de slipper bli sjuka är jag nöjd ;)
Nu blir det en dusch för att sen se om jag pallar en stund vid matteboken.
Men känns trögt :/ efter en sömnlös natt och helt slut i övrigt ;( men gör ett försök.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards