Alla inlägg den 1 april 2012

Av Malin - 1 april 2012 21:36

helgen har gått i rasande fart =( i fredags tog jag mig i kragen och for in till tandläkaren,, hua jourtid och allt, hur fanken skulle de sluta ?

men det gick bra, inga fel på tänderna, ja de var ju bra men har sån tandvärk ändå =( och det blev bara 260 kr =) skyndade mig att betala och sprang därifrån =) 

mannen borta hela kvällen med jobbet =( barnen och jag köpte ute mat och hade de mysigt =)


Lördag bestod mest av SMÄRTA =( sån jävla tandvärk samt i tinnigen och iögat och det kom i attacker=( de gjorde så satans ont att tårarna var inte långt borta =(

inga värktabletter som hjälpte heller=( blev liiite bättre eftersom men bara lite,

hade vänner här och vi grillade =)

Idag skulle vi mysa och umgås med mannen så mycket vi kunde men de blev ändrade planer och mannen for tidigare än vi trott =( och nu är vi solo igen ända till tisdag kväll/natt =(

det har varit en lååång dag och barnen haft svårt att komma till ro och somna,, men nu e de tyst här.


Imorgon e de skola och dagis som vanligt,, jag e lite fundersam om jag skall ta och måla om lite här hemma ev tapetsera lite nu när mannen e borta på kurs och fördriva tiden lite =) men vi får se vad som händer,,

först hoppas jag att tandvärken ger med sig helt, det är bättre men inte bra  =/

nu börjar de bli mycket svammel så tro jag släcker ner och kryper ner i säng


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards