Alla inlägg den 2 april 2012

PHU

Av Malin - 2 april 2012 23:34

Vilken dag det blev =(

trött som bara den i morse men tillslut så kom alla iväg i tid,

började möblera om i tvrummet vilket tog sin lilla tid men trode kommer bli rätt bra,,

Ikväll så la jag barnen som vanligt,, efter en stund hör jag världens grin från T äldsta sonen sprang in och då hade lilla hjärtat fått ström i sig =( hon hade lyckats dra isär en kabel från tryck knappen till en lampa =(

ojojoj vad de gjorde ont i mamma hjärtat =( och sååååå dåligt samvete man fick,,

hon grinade lite sen lekade hon på som vanligt,, ringde 1177 och vi for in till sjukan och fick henne undersökt,

allt såg bra ut och vi fick åka hem =)

och sånt här händer ju bara när man e ensam med barnen,, men mamma/mormor var snäll och kom hit och var med de andra barnen  medans jag for,,

de gick fort och kunde åka hem, men ack så dåligt jag mår över detta nu,, vete fanken om jag ens kommer kunna sova inatt,, sitter och kikar på henne hela tiden ,, '


men väldigt skönt att det gick bra,, 

alla sussar och jag skall kolla lite film och se om man lyckas sova lite iaf så man kommer upp i morgon bitti

Av Malin - 2 april 2012 09:15

sov inte många minuter inatt =( två väldigt rörliga grabbar i sängen och en hemsk tandvärk gjorde det svårt att sova =/

aja var bara att bita ihop, upp och iväg kom vi och nu sitter jag här och käkar frukost och den lilla damen sover =)

funderar på att åkaupp till sollefteå och köpa en cykel till Emma men de tar sin lilla tid att åka dit med fram och tillbaka,, =/ får se hur jag gör som,, i övrig står det tvättpå schemat =( och damsugning,, så himla less på all sand och grus,, kan inte denna tid vara över =)

sen behöver barnen fixa sina rum med då de kommer hem får dom ser inte vackra ut

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards