Direktlänk till inlägg 6 september 2013

Måste vända

Av Malin - 6 september 2013 08:03

Ja de måste vända snart nu ! Besöket till BVC blev inte alls som det var tänkt ;( M började bråka och skrika och kasta sig på backen när vi klev ur bilen på parkeringen ;( blev helt paff ;( gjorde allt för att få med mig han in ! men det gick inte ;( R fick komma och hjälpa mig.
Sen gick han tillslut med mig in och R skulle åka till jobbet. Väl inne började de om jag fick bära/dra han med mig in och att få av han skorna var inte de lättaste. Sen satt han på golvet och sura :(
BVC sköterskan kom och prata med han och tillslut gick han med in och allt gick bra ;) han gjorde allt förutom att ta av sig byxorna. Han tog sprutan med utan protest och han visste inte ens att han skulle få en !
Ja de gick bra tillslut vilket e huvudsaken ;) men galet slut blev jag :( och magen värkte i över 2 timmar efter besöket och resten av dan var jag helt slut. Barnen märker så väl när jag blir så där slut så då blir de väldigt omöjliga och hittar på extra bus ! och på de hela jobbade mannen hela kvällen ;( barnen blev dock glatt överraskade och lite lugnare då jag bjöd på tacos igår ist för i helgen ;)
Och jag fick lite hjälp att få lite ordning i huset ;) och sen myste vi ner oss i soffan ;)

Idag är alla lediga då det är studiedag och stängningsdag.
Blir nog en storstädning då de dragit fram en massa som jag inte orkar tagit tag i tidigare.
Sen hoppas vi att mannen kan kom hem och va ledig med oss oxå :-) får se hur de ser ut som.
Nu börjar barnen vakna till så dags för frukost ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards