Alla inlägg den 6 september 2013

Av Malin - 6 september 2013 23:14

Härlig kväll de blev ;) härligt sällskap och super god mat :-)

Motti var barnvakt åt några och syster åt några och alla barnen hade haft de så bra :-)

Hoppas nu batterierna blev laddade ;-) men de tror jag ;)

Vårt fin fina sällskap :-) äldsta sonen och hans flickvän :-)

Av Malin - 6 september 2013 12:56

Ikväll ska vi ta en lite paus ;-) ska fara o käka mat på min favorit restaurang med våra tre äldsta barn och äldsta sonens tjej :-)

Det händer inte ofta :-)
Några små ska va hos mormor och morfar och några hos sin moster ;-)

Oj så jag längtar ;-) kan behöva detta för att ladda batterierna lite :-)

Av Malin - 6 september 2013 08:03

Ja de måste vända snart nu ! Besöket till BVC blev inte alls som det var tänkt ;( M började bråka och skrika och kasta sig på backen när vi klev ur bilen på parkeringen ;( blev helt paff ;( gjorde allt för att få med mig han in ! men det gick inte ;( R fick komma och hjälpa mig.
Sen gick han tillslut med mig in och R skulle åka till jobbet. Väl inne började de om jag fick bära/dra han med mig in och att få av han skorna var inte de lättaste. Sen satt han på golvet och sura :(
BVC sköterskan kom och prata med han och tillslut gick han med in och allt gick bra ;) han gjorde allt förutom att ta av sig byxorna. Han tog sprutan med utan protest och han visste inte ens att han skulle få en !
Ja de gick bra tillslut vilket e huvudsaken ;) men galet slut blev jag :( och magen värkte i över 2 timmar efter besöket och resten av dan var jag helt slut. Barnen märker så väl när jag blir så där slut så då blir de väldigt omöjliga och hittar på extra bus ! och på de hela jobbade mannen hela kvällen ;( barnen blev dock glatt överraskade och lite lugnare då jag bjöd på tacos igår ist för i helgen ;)
Och jag fick lite hjälp att få lite ordning i huset ;) och sen myste vi ner oss i soffan ;)

Idag är alla lediga då det är studiedag och stängningsdag.
Blir nog en storstädning då de dragit fram en massa som jag inte orkar tagit tag i tidigare.
Sen hoppas vi att mannen kan kom hem och va ledig med oss oxå :-) får se hur de ser ut som.
Nu börjar barnen vakna till så dags för frukost ;)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards