Direktlänk till inlägg 30 januari 2015

Present

Av Malin - 30 januari 2015 09:13

Glömde ju berätta att jag fick en lite överraskning i tisdag ? precis innan jag skulle åka till dagis o hämta barnen så kom min lillasyster och hennes Minna in en sväng :) fick då en present :) en fin fin ljuslykta med hänge med en fin fin text <3 tack snälla snälla du <3

Igår blev det en seg dag, lämnade barnen sen sov de andra som var hemma så då kröp jag ner en stund till jag med :) sen fika och plock o dammsugning. Innan de va dags att hämta de små igen.
Sofie o Lovis kom :) sen även Robin ! Det käkade här och efter middan så bakade Robin Silvia kaka:)
Den mumsade vi till familjen annorlunda :) alla satt som ljus :) bästa mysstunderna när vi tittar på de :-)
Idag är det segt värre :( har en förkylning som hänger över mig :( ont i halsen huvudet och sån knasigt känsla i bröstet samt seg i kroppen :( och jag som är så sugen på ett tränings pass.
Ganska sjukt egentligen att innan jag kom igång med detta så bara jag tänkte på att träna så ville jag hellre lägga mig i soffan ha ha, nu vill hellre ta mig ur soffan och komma iväg o röra på mig :)

Nä nu smått jag sluta med mitt svammel det är nån som luktar lite konstigt här ;)

Farmor o Lovis mys <3

Tove o mamma mys <3

Familjen annorlunda på tv och framför tvn ;)

Liam o Lovis hade lite mys med :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards