Direktlänk till inlägg 19 mars 2015

Blä

Av Malin - 19 mars 2015 09:24

Vilken eftermiddag det blev igår :/
Fick för mig att möblera om i tv-rummet ! Phu
Tove sprang runt runt och slet i alla sakerna, lilleman har kommit på hur man tar sig upp i soffan så han klättrade upp o ner medans jag försökte flytta på den. De större som var ute sprang in o ut och ville nått mest hela tiden, och de glömde låsa dörren efter sig varje gång :/ så vår lilla rymmare smet ut hela tiden !
Ja vår lilla Tove tycker det är jätteroligt att smita, och hon smiter inte bars ut till gården utan drar iväg:/ ofta bort till brosan som bor 2 hus bort, men de är en korsning emellan så vill gärna inte att hon lyckas smita.

Sen under matlagningen gnall lilleman hela tiden :(
Ja vilken eftermiddag.
Men lite glädje oxå :)
Max kom in o sa att Tove fick komma ut till han en stund :) brukar inte vilja att dom är ute själv med henne men det var så snällt så denna gången fick hon :) och oj så lycklig hon var :) han skulle dra henne på cykeln :)

Dock mindre glad när de skulle gå in men det gick snabbt över.
Igår var det städning på firman igen, var helt slut när jag kom hem:/ kroppen värkte och huvudet ska vi inte tala om. Mannen lika hängig han :( kan inte den här förkylningen dra vidare för nu vill jag bli av med den.
Blev inte bättre att lilleman var ledsen och gnällig och grinade av och till ändå till kl 3 gäsp.
Så blev en natt på soffan får vår del.
Men de måste ju betyda att denna dag blir bättre :) den kan ju inte bli sämre än igår ? Hoppas jag :)

Alla iväg idag utom Liam o Emma.
Själv mår jag inge vidare så nu skall jag passa på att vila en stund medans lilleman sussar :)

Lycklig tjej som fick va ute med brosan :) hon har ingen cykelhjälm ännu så slalomhjälmen fick duga :)

Tur man har snälla bröder ibland :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards