Direktlänk till inlägg 11 mars 2011

Falskt alalrm

Av Malin - 11 mars 2011 11:48

Ojojoj vad ont jag hade igår,, värkarna kom gång på gång på gång,, trodde verkligen att de var på gång,, ryggen och ljumskarna värkte med som satan,,

men efter sådär 5 timmar avtog allt,, =( det var inte speciellt roligt,,, med tanke att jag hade sååå ont såå länge =( aja inte mycket att göra mer än att vänta vidare,,


de var lugnt hela natten och jag sov riktigt bra.alltid nått.

vid 6 imorse började mina ljumsakr göra ont igen och de kommer nån sd nångång då och då.. så jag hoppas det drar igång riktigt snart.


Mannen skjutsade iaf de små till dagis imorse för jag e fortfarande riktigt slut efter gårdagen,, Emma gick iväg till grannbarna, och Dennis och Emil gjorde sig klara för en Åre tripp med mormor och morfar,,

så nyss for de,, även hunden fick följa med,, han skulle hålla mormor sällskap medans de andra åker slalom.


nu inväntar ja på syster och hennes grabbar,, sen slutar mannen tidigt idag så då åker vi och handlar lite gott att äta och sen blir de nog bara mys resten av dan,,(helst föda barn ) damsugningen e klarer så behöv inte fundera på de iaf =)

nä nu kom Emma så skall se vad vi skall hitta på att äta till lunch

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards