Direktlänk till inlägg 11 mars 2011

Konstigt

Av Malin - 11 mars 2011 21:40

Ja kvällen har kännts väldigt konstig,, de små somnade strax efter åtta, Robin e och skottar,Dennis och Emil är i Åre med mormor och morfar, även hunden, mannen som ligg i soffan och snarkar, ja det är väldigt tyst här, de är man inte van vid,, en väldigt konstig känsla, men de e bara att försöka vila så mycket som möjligt,, det lär ju behövas inför de som komma skall =)


i övrig har sd nästan helt slutat, har fortfarande mensvärk av och till och brännande känsla långt ner i magen och ljumskarna,, kanske bebisen som fixera sig,, har inte haft nån som varit det innan förlossning så vet inte hur de kan kännas =)


Imorrn så har jag gått 37 hela veckor =) så nu är det på tiden att den lille kommer =) nu väntar vi alla,, men det återstår att se när den behagar att titta ut =) om den kommer ungefär som de andra eller om den stanna längre,, har som längst gått till 37+5 så jag hoppas att det inte blir längre än så =)


Nä nu besöka huset och sen glo på tvn innan man kryper ner.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards