Direktlänk till inlägg 20 april 2012

Ett försök

Av Malin - 20 april 2012 10:16

att få till ett inlägg =) tiden den går i rask takt och här har vi hunnit fira mannen som fyllt år, även firat richis syster, en vän och lillsyrrans bus Simon =)

Barnen har oxå varit på modevisnig och fått visa upp min kompis fina mössor som hon syr =) barnen älskar att gå där fram och tillbaka och undrar redan när det är nästan gång =)

sen har vi nu sjukstuga här, Tove har snorat länge men pigg ändå, Max åkte dit på krupp inatt och feber =( så han är däckad i soffan,, gör allt för att inte sova men slocknar ändå =/ även casper har fått hosta och är hängig =( även han har däckat i soffan,, de ska va mycket innan den killen är still, men skönt att de kan sova iaf, det är ju det bästa, hoppas nu bara att detta går över fort,

vi som skulle iväg på fika hos nya goa vänner ikväll =/ sett fram emot de så men men vi hoppas att de blir snart friska och vi kan ses,

själv skall jag ivög på mammapartaj imorrn =) vilket inte var igår, så jag hoppas de inte blir nån fler med krupp anfall,, men sjuklingarna får mannen ta hand om imorrn,,

Nu sover även den lilla damen och jag tro jag skall ta och fixa en del av maten som vi mammor skall käka imorrn =) bra att vara ute i tid och inte i sista minuten som jag brukar vara =)

så därför blir det ett kort inlägg =) (hihi inte för att de brukar vara långa då =))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards