Direktlänk till inlägg 25 april 2012

Sjukstugan forstsätter =(

Av Malin - 25 april 2012 10:06

Ja här det fortfarande sjukstuga =( grabbarna är krassliga än men M rätt pigg men halsont =/ C har hemsk hosta =( och somna väldigt tidigt på kvällarna,  Lilla T har nu fått feber ännu mera snor och diaree =( vissa nätter sover och vissa inte =( inatt sov hon inte alls, de i kombo med att jag har svårt att sova blir inte så bra i slutändan =(

just nu e jag sjukt trött, på dåligt humör och har ingen lust att göra nånting alls =/ och på de så är E hemma idag med då han nu med har hemsk hosta och hängnig =( han ligger däckad i soffan =( detta är inte skoj, tycker det kan vända nu,,

Snart är det dags för en massa kalas igen och innan dess vill vi vara pigga och fått orken tillbaka.

Har dock ingen aning vad vi skall ge de som fyller år =( nån som har någe tips vad man kan ge en tjej som fyller 9 och en kille som fyller 13 ? de  önskar sig inget särskilt =/


Hade tänkt hunnit vila lite idag (lättare sagt än gjort ) så man kan slira in en sväng på stan ikväll som har kvällsöppet, har hitta hör och häpna en kläänning som jag såååå gärna vill ha =) minns när jag hade klänning sist, men den är så fin =)

har iaf best en onepice till mig som kommer vilken dag som helst =) och för vara lite rolig och ingen skall norpa den så kommer det att stå "Mammas" på den =) längtar tills den kommer =)

har även best lite sommar kläder till T så kul  längtar med tills de kommer =)

nä nu hör jag lill fröken så bäst man går och kollar henne,, hon har sååå svårt att sova inne så de blir nog till lägga ut na i vagnen =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards