Alla inlägg den 24 januari 2014

Av Malin - 24 januari 2014 07:41

Måste ju visa vilken tur jag hade igår ;)
Världens finaste lilla prins

Av Malin - 24 januari 2014 01:04

Ja här sitter jag mitt i natta :-) har en liten kille som just nu ligger i sängen och håller på att somna om efter lite mat och blöjbyte
Känner mig faktiskt inte lika trött som jag brukar så hoppas jag e lika pigg när vi ska upp ;)

Tidigare på dan så ringde toves sjukgymnast :) har tid till veckan på habiliteringen , äntligen !
Det blir då läkarbesök och träffa sjukgymnasten. Ska få övningar att kunna göra hemma och sen schema för vattengymnastik , de blir 8 gånger till att börja med.
Sen ska sjukgymnasten och specialpedagog åka till dagis och se hur allt fungerar där för henne ;)
Nu ska de även bli regelbundna uppföljningar och koller de närmsta 2 åren till att börja med.
Det känns riktigt bra och jag hoppas att hon blir lite bättre sen nu.
Dagen har rullat på i väldig fart. Barnen har varit alla på bra humör. Även Liam ;)
Richi jobbade över ;(

Robin och Sofie kom en sväng efter middan ;) blev surr och yatzy spel ;)
Dock började de små bli trötta så de blev högljudda och gnälliga :/

Liam somnade snabbt och tidigt ikväll så vi la oss tidigt.
Nu har han knåppat igen så nu ska jag lägga mig igen med

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards