Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Malin - 29 januari 2014 20:28

På nå knas försvann sofies namn i texten ;( klart hon var här med igår ;) och alltid lika roligt ;)

Av Malin - 29 januari 2014 20:25

Ja jag har haft riktigt ont i mamma hjärtat ;( det är så jobbigt när ens barn mår dåligt och man inget kan göra ;( jag vet iaf att jag gjort vad jag kunnat och tro de hjälpt lite iaf och det är nu bättre med sonen så nu blickar vi framåt och nu kan de bara bli bättre ;) men ack så ont de gjorde just då.

Igår var Robin här ;) de käkade med oss , blev surr och yatzy ;) kul kul ;)

Lilleman hade de lite jobbigt med magen hela kvällen ;( somnade tillslut strax efter 00, själv kollade jag på kl vid 00:30 sista gången! Och vaknade av en hungrig liten kille vid tjugo i sex ;) Nice ;) de dumma är bara att han sover bäst på mage vilket jag inte riktigt gillar :/ men vad gör man ?

Idag har det inte varit så kallt så passade på att ta en promenad och hämta Max på lekis ;) riktigt skönt ;) dumt bara att jag får ont i fogarna när jag går ;(
Hade inga problem med dom under graviditeten men nu efter ;(

När vi liks var i farten och Rasmus skulle åka med kusinerna hem efter skolan så gick vi hem och bytte vagn och hämtade de små på dagis ;)
Max stannade hos Robin och Sofie medans jag hämtade små ;)
Väl hemma igen blev de fika och sen mest försöka underhålla Tove som haft några dåliga dagar och mest varit arg och sur ! Vet inte alls vad det är ? Om det kan vara benen som spökar ?

Sen blev de att hämta de större som stannat kvar på skolan efter de slutat och åkt skridskor och sen vidare och hämta sonen hos kusinerna.
Sen direkt på att fixa käket till middan.
Som gick hem hos alla utom en, tur de fanns annan mat till han ;)
Kvällen har bestått av plock, läxläsning och dusch.
Nu sussar de små och vi andra myser i soffan. Sen bara vänta och se när lilleman tycker det är dags att göra kväll.

Stolt brorsa som drog lillebror hela vägen hem ;)

Småttingarna :-)

Casper föredrog att gå i skoterspåret ;)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards