Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Malin - 21 januari 2014 14:22

Japp lilleman växer som gräs ;)
På 1 1/2 vecka så har han ökat med 662 gr och 3 cm ;) så nu väger han 3990 gr och är 53,5 cm lång
Allt var bara bra med han och hon tror knorren beror på att han vuxit så mycket!

Nu har vi hämtat alla de som ska hämtas, 2 av barnen promenerar hem.
Barnen har kusin Simon här en stund ;)

Emil är rastlös och har myror i brallan ;(
Samtidigt är han nervös över hur det ska gå att vara i skolan ;( hur de kommer gå att ta sig upp för alla trappor ? Vilka skor han ska ha på sig ? Han får ju inte på sig sin ! Hur han ska ta mat på lunchen ?
Usch lider med han !
Sen har han fått höra att de tänker öppna slalom backen på lördag, vilket han längtat efter sen förra vintern :/
Sen ska de börjar träna bandy på skolan inför en bandyturnering ;(
Och inte kan jag hjälpa han ;( ont i mamma hjärtat.

Nu dock ska jag sätta mig och hjälpa han med lite skolarbete.

Av Malin - 21 januari 2014 09:02

Helt sjukt vad trött jag är ;( varför vänder det inte ?
Liam somnade innan 21 igår men gick jag i la mig ? Nä jag satt ich vänta på att han skulle vakna ! Strax efter 22 gick vi och la oss, kunde dock inte somna ;( hörde lilleman knorra så var säker på att han skulle vakna ! Men nopp. 00 vaknade han och åt och somnade om.
Minns inte när han vaknade sen.
Men de blev några gånger ;(
Imorse åt han vid 06:10 och dumt nig så somnade jag då efter matningen ;(

Vaknade 07:20 hjälp ! Inget minne alls av att jag stängt väckaren ;(
De minsta vaknade när jag väckte dom. Det var lite värre att få upp de större. Mannen fick komma hem ich hjälpa till att få iväg dom.

Nu är det bara jag, Liam och Emil hemma. Emil har väldigt ont ;(
Nu ska vi göra oss klara för en tur till BVC.
Ska bli spännande att se hur mycket han har vuxit ! Vuxit har han då vissa kläder har blivit för små !

Nä dags att göra sig redo

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards