Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Malin - 10 januari 2014 23:05

Ja idag blev lilleman 2 veckor :-)
Tiden går galet fort när de väl kommit.

Finaste Lill hjärta ;)

Av Malin - 10 januari 2014 15:17

Ja Liam hade en knas natt, Tove med så blev inte mycket sömn.plus så värkte halva ansiktet ;( känns som nån gett mig en fet smäll. Hoppas att tand j-eln blir bra snart.
Så sjukt trött imorse när väckaren ringde så slog visst av den :/ vilket resulterade i att vi blev sena upp ;( fick upp alla och hjälpte Tove sen skulle Liam ha mat mitt i allt :/
De gick bra tillslut och de va klara när mannen kom och hämta dom.
Gjorde klar Liam sen tog jag en snabb dusch och gjorde klar mig. Fick dock springa på toa.
Snöa såklart idag och en son hemma med en stukad fot och vi skulle in till BVC och bil som inte funka var inte så lyckat ;(
Tur jag har en snäll äldsta son som lånade mig hans bil så vi kom iväg.
På BVC gick allt bra ;) lilleman växer ;) han väger nu 3328 gr och är 50,5 cm lång ;)

Sen blev de lite handling och hem för lunch.
Efter lunch fick jag springa på toa igen ;( vete fanken vad de för knas.
Hämtade de små från dagis och lekis.
Blev lite pyssel och sen vila.
Rasmus behöver vi inte hämta idag då han åkte hem till en kompis.

Nu har vi nyss fikat lite och jag hoppas jag slipper springa på toan.

Ska ta tag i middan om ett tag.
Ikväll blir nog bara mys och barnen vill titta på fångarna på fortet.

Igår fick jag tips om att polarn och pyret hade rea så jag beställde en body och byxa till Liam ;) oh de e såå fina ;)

Kallt och blåsigt idag så vi håller oss inne än. Små pojkarna har varit ute en stund men nu fryser de så de värmer sig med lite varm choklad ;)

Nä nu vaknade lilleman


Fina bodyn ;)

Oh de fina byxorna :-)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards