Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Malin - 1 oktober 2013 21:40

Ja jag vilade på soffan en stund på förmiddan ! Men inte blev jag piggare ;( snarare mer trött och sur ;(

Hämtade de små och dumt nog somnade T när vi väntade på att M slutade, och de gick inte att få henne att somna om ;( så eftermiddan har inte varit rolig med henne ;( hon ville gärna gå och lägga sig redan kl 17:30

Hon och C somnade strax efter 19
Men son sover så oroligt ;( jag hoppas de vänder och natten blir bra.

Vi andra har haft läx läsning, alla de stora hade läxa, och det gick över förväntan ;-)

Nu sover alla och jag slappar jag i soffa och sen ska krypa ner. Spelar in Hollywood fruar åt hjärtat och sen blir de sängen. Ska hålla mig extra sysselsatt imorgon :-) så tiden går riktigt fort så kommer mitt hjärta hem :-)

Av Malin - 1 oktober 2013 09:32

Ja här är nätterna inte så roliga nu ;(
C har börjat sova bättre och kommer inte lika ofta till oss. Men då har ju lilla T börja sovit oroligt ;( och väcker då C ;(
T ropar på mig flera gånger varje natt ;( även efter jag hämtat henne och lagt henne hos mig ;( antar att hon drömmer ;( hoppas så att de vänder snart så både hon och jag kan sova bättre.

Sen ropar hon nu konstant hela dagarna efter pappa ! Mer nu än innan han for :/
Hoppas så han kommer hem imorgon och inte på torsdag. Han är så saknad.

Alla har kommit iväg till skola och dagis så jag ska passa på att vila en stund innan de små ska hämtas så blir de nog gladare om jag e lite piggare ;) ska försöka hinna plocka lite med och få igång en tvätt.
Bäst att jalla

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards