Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Malin - 2 oktober 2013 19:38

Ja äntligen är hjärtat hemma :) och oj vilket kramkalas de blev:)
Lilla T har inte släppt pappa med blicken många minuter :)

Haft han hemma några timmar nu och det är underbart ;)
När barnen somnat ska vi bara slappa i soffan och ja ska hålla om han hela kvällen ;)

Helt galet vad jag älskar min galne make :) mer o mer för varje dag ;-) trots att vi varit tillsammans i 22 år så blir kärleken bara starkare och starkare :-) helt underbart :-)

Av Malin - 2 oktober 2013 11:02

Ha äntligen en morgon som funkade normalt :-) trots dålig sömn var vi uppe i tid och slapp all stress :)
Dock skulle de ju trilskas lite när jag skulle lämna Max ! En vägen avstängde så valde jag en annan vilket oxå var fel :/ de stod en grävmaskin mitt i vägen ! Fick backa och vända och ta en annan väg igen så blev lite senare än vad jag tänkt men inte för sent ;-) lämnade alla dör att sen åka med Emma på utvecklingssamtal. O då var det med parkering hm .
Aja tillslut så hitta vi en och var framme i hos tid.
Fick höra så mycket positivt om våran fina tjej att hormonerna nästan tog över och jag stolta tårar var nära :-)
Hon var så duktig, snäll och omtänksam ;) en av de finaste tjejer hon lärt känna :-)
Sen fick jag en chock till ! Hon tyckte de var toppen att hon hade många syskon ;) barn lärde sig så mycket av syskon och man fick den bästa tryggheten och lära sig att ta hänsyn och visa respekt :-) det har vi aldrig får höra av nån lärare ! Snarare tvärtom !
Men ack så roligt att höra ;)

Har nu varit på 2 utv samtal och fått höra vad fina barn vi har ;) de värmer lite extra i hjärtat då ;)

Sen har jag handlat lite ,fikat . Plockat lite, fixat en tvätt , och slängt i en därg i håret ;) så nu skall jag hoppa in i duschen ;)
Sen blir de att hämta kids och invänta älsklingen ;) när han nu kommer hem ;)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards