Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Malin - 13 oktober 2013 19:56

Så himla skönt att allt e bra med mamma efter olyckan ;) och hoppas verkligen att jag slipper sånna samtal i framtiden.
Fredan kom och gubben for iväg med pappa till Åre och fixa stugan. Jag och barnen packade in oss i bilen och begav oss till stugan. Väl där fixade vi brasan och sen lite middag ;) tacos ;)
Mamma och lillasyster med barn kom o käkade. Senare kom äldsta syrran med familj med en sväng.
Barnen helt uppe i varv och fick lägga sig tidigt. De var trötta och somnade tidigt. Jag och de större tittade på idol och sen la vi oss med. Sover så himla dåligt och drömmer massor. Blir inte bättre av att Tove sover dåligt med;(

Kl 7 var alla vaken på lördag ;( då var jag inte alla redo att vakna ;( men men var bara att kliva upp.

Barnen var ute mest hela dan ;) soligt och fint , men även galet mycket tjafs mella barnen ;( inte vad jag tänkt de skulle göra denna helg ;(

Skjutsade R till kompis och han var där hela dan. Hämta hem han vid sju.
Robin och Sofie var hos oss en stund ;) de åt med oss och hade med sig munkar till fika :) så kul när de kommer.
Även denna kväll la sig kidsen tidigt ! Och jag såg på film innan jag la mig.
Så imorse vakna de kl 6 ;( vad har hänt med våra morgontrötta barn ?
Vilket de alltid är på vardagarna, och man får dra dom ur sängarna :/

Denna dag har vi mest bara gått runt och vänta på att mannen skulle komma hem !
Städade ihop allt i stugan och packade in allt i bilen.

4 var han åter hemma och vi begav oss hem till huset.

Nu har de små somnat och de större lagt sig, trötta idag med, men man blir nog det när man kliver upp så tidigt ;)

Ska nu slappa lite i soffan sen kryper vi ner i sängen och ser på min favorit film ;) the holiday ;)
Återstår att se om man orkar hålla sig vaken igenom den ;)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards