Alla inlägg den 8 oktober 2013

Bra

Av Malin - 8 oktober 2013 19:43

Ja det gick bra för Tove på habiliteringen ;) inget akut som behöver åtgärdas av hennes ben utan vatten gymnastik till att börja med , blir en gång i veckan nu i 1 1/2 mån till att börja med.
Sen ska de kolla igen om hon blir hjälpt av de. Hur bra de funkar och så hon inte får ont. Och då även besluta om hon behöver en ev operation, botoxsprutor, eller skenor i skorna.
Så nu händer de lite iaf och det känns verkligen bra ;)

I övrigt mår jag konstigt än ;( ont i mage och huvud och mår illa ;(
Lilleman har varit ovanligt lugn och med tanke på hur jag mår så blir man lite nervös :/ men de kan ju inte vara full fart på han jämt ;)

Ikväll var vi bort till Robin och Sofie en sväng ;) kollade på vagnen de köpt till Lill bebisen ;) den var så fin så ;)
Barnen och även Richi spelade lite tv spel ;-)

Nu lägger jag de små och jag tror de redan slocknat,
R hjälper några av de större med duschning.

Nu snart ska jag försöka få i mig en macka sen bara sega i soffan och sen i säng tidigt.


Tove hade kul i väntrummet på habiliteringen ;-)
Inte fullt lika roligt inne hos doktorn

Av Malin - 8 oktober 2013 09:02

Ny vecka igen och dagarna rullar på.
Mådde sådär igår eftermiddag och sprang på toa ;(
For och hämtade en studsmatta åt kidsen och sen hälsa på min moster och vi fick även middag ;)

Väl hemma igen så mådde jag dåligt igen ;( ont i magen och mådde illa och hemsk huvudvärk ;(
Det är samma idag ;(
Helt fel dag att må dåligt på !
Snart ska vi lämna C på dagis och sen ska T och jag vidare till habiliteringen för att träffa ortopeden.

T är nu ny duschad och nu ska jag göra mig klar och sen fika lite innan vi åker.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards