Direktlänk till inlägg 23 januari 2014

Herregud

Av Malin - 23 januari 2014 09:44

Ja herregud ;( varför är jag så trött ;(
Galet ! Jag blir tokig på att vara trött, orkeslös, energilös, motivationslös ;(

Hade en lugn kväll igår och barnen lekade hyfsat lugnt ;) och kom i säng tidigt. Tycker att barnen lägger sig tidigt här (kl20) ja alla de mindre. De största lägger sig senare.
Men då de är så trötta på morgon så la vi dom 19:30 igår och fast såklart mamman i huset försov sig igen ;( så tycker jag det fick lättare att få upp dom imorse ;) tro att de får lägga sig lite tidigare ett tag och se on det blir bättre. När lägger sig era små. Våra som lägger sig nu 19:30 är i åldrarna (fyller i år ) 5-9 år.
Lilleman knorrade inatt med :/ mellan 01-03:30 höll han låda med gnäll och svårt att komma till ro :( provade allt kändes de som även bilstolen.
Tillslut somnade han på magen. Gillar inte de men vad gör man då han tycker om att sova på mage.

Vaknade när han vaknade 07:25 HJÄLP små panik :/
Har än en gång slagit av väckaren utan att jag minns de ;( hatar de
Väcka de andra fixa käk till lilleman.
Morgonen rullade på! Mannen va snäll och skjutsade dom som börja först.
Och tack o lov hann vi ;) min fasa är att barnen kommer försent till skolan ! Och det skulle va mitt fel. Hittills har det inte hänt tack o lov och har bestämt att det aldrig ska göra det heller.
Nu sover lilleman, hör han knorra emellanåt men han sover. Så jag har fikat och nu har jag lagt omkull mig i soffan ;) behöver ta igen mig lite känn jag.

Nu måste den här mamma få orken och energin tillbaka. Alla skulle må så mycket bättre av det. Gladare piggare mamma = piggare gladare barn ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards