Direktlänk till inlägg 31 januari 2014

Underbara fredag ;)

Av Malin - 31 januari 2014 08:32

Ja äntligen är fredag här ;) underbart.
Igår skulle jag och Liam till grannkärringa och träffs och surra lite ! Men hade Rasmus hemma då han hade slagit sig då han åkte Bob och hade mycket ont så han fick va hemma och vila. Vi fikade och sedan plockade jag upp lite och Rasmus grejade på med datorn lite. Men sen kom Vera hit istället så de blev ändå en massa surr ;) går alldeles för länge mellan gångerna vi ses fast vi bor så nära varandra. Bara tre hus emellan oss :P

Mannen kom hem på lunch och hade även hämtat Max från lekis ;)

Efter dagis hämtning så ringde barnens kusin Simon ;) han undrade om casper ville komma hem till dom ;) vilket han ville så de kom och hämta han ;)
Sånt där är ju så himla gulligt ;)
De andra barnen klädde sig och var ute länge och lekte.
Sofie kom en sväng med ;) hon hämtade mössorna till henne och lilla lovis som Vera sytt. Det var så himla fint ;)
Robin kom med när han slutat jobbet. Mannen i huset jobbade dock över ;(
Robin ich Sofie var snäll och hämtade casper så jag kunde börja med middan.
Oh klart de fick stanna och äta ;)
Emil for senare till slalombacken :)

Robin och Sofie stannade en stund så jag passade på att duscha Tove ;)
Senare spelade jag och barnen yatzy.

Det blev en lång kväll för mig då liams mage krånglar ännu ;( kl var närmare 4 när vi somnade riktigt :/ för att sen vakna tjugo i sex igen ;(
Bara att masa sig ur soffan, japp soffan blev vår sovplats inatt.
Nu har alla skolbarn kommit iväg och jag ska göra mig och de små klara då vi ska om ett tag åka iväg med Tove till habiliteringen.
Så bäst att sätta fart

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards