Alla inlägg den 5 november 2014

Av Malin - 5 november 2014 11:38

Ja jag fattar inte varför jag ständigt är trött =( lyckades stänga av väckaren imorse igen utan att jag ens vetat om att jag gjorde det. 

aj upp kom vi , lite stressigt dock, mannen kom hem då jag skulle ivög till mvc =) hihi nopp inge fler bebisar, fast de som satt där tittade konstigt på mig =) men låt dem spekulera, det blev cellprov och satte in en hormon spiral, aj det kändes =( nu hoppas vi att den stannar där den ska vara och inte blir någon bebis =) kollade även mitt hb men det var jättebra 132 ! måste nog ta och kolla mina depåer för säkerhets skull,, kanske är årstiden som gör mig så trött och hänging, vem vet. 

mannen hade lämnat alla barnen på skola och dagis och hade bara lilleman hemma, 

Richi for iväg till jobbet och Liam och jag fick besök av Toves specialpedagog. 

Hon hade bilder med sig som vi ska ha på en tavla så förhoppningsvis skall Toves dagar bli lättare med dom, då hon kan gå och titta på vad som hönder härnäst och vad vi skall göra under dagen,, hoppas det kommer hjälpa henne, tro att det kan vara bra för henne,, får ge det ett tag och se hur det kommer fungera.. 

Specialpedagaogen blev här ganska länge och surrade om allt möjligt =) Hon skulle se till att vi skulle få en tid snart till doktorn då de ställde in förra tiden. 


Tove går nu igen i 200 knyck mest hela tiden känns det som förutom de få minuter och hon ser på film eller ritar, 

hon kan inte hålla sig till en aktivitet längre än typ 5 min, 

Hon ramlar så mycket nu med så hon har blåmärken överallt =( så det är dags för en rikitg koll igen känner jag.


Idag är det kallar ute och halt och den lilla snön som kom är is 

lilleman sussar gott ute i vagnen och jag ska ta och dammsuga och torka golven så är det gjort innan alla kommer hem. 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards