Alla inlägg den 18 november 2014

Av Malin - 18 november 2014 22:01

Ja ny vecka igen ! Sagt det förut o säger ! Tiden går sjukt fort, för fort :(
Igår tvättade jag precis hela dan, har ju fortfarande inte kommit ikapp sedan jag inte kunde använda tvättmaskinen på en vecka :/ men snart så :-)
Var in på stan o köpte lite saker som Emma skulle få till sitt nya rum :-)
Kände nu att det är dags att ta tag i övervåningen och få upp lite tapeter o så :) Emmas rum var ju tråkigast så tyckte att hennes var först ut :-)
Idag bytte ja om rum :) hon fick vårat ( som äldsta hade innan) och vi hennes
Och det blev sååå fint och hon bleeeev så glad :-)
Efter Richi slutat jobbet for vi till Sundsvall och handlade lite tapeter, färg och lim och småfix så imorgon så ska jag fortsätta :) bara bestämma mig vilket rum jag ska börja med :-)
Barnen är så förväntansfulla och jag med :-) så kul :)
Två grabbar stannade hemma ( de stora) och två grabbar åkte med mormor o morfar till min moster:)
Annars så är det mest mys här hemma :-) alla lullar på och vi tända ljus, är ju så himla trist ute :(
Mycket film, ritande och tv spel.
Tänkte jag skulle fixa lite trolldeg som vi kan pyssla med :)
Nä blir inte mer skrivet idag så lilleman nu är jättesur.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards