Alla inlägg den 20 november 2014

Av Malin - 20 november 2014 10:36

Oj oj oj halv åtta kom Emma in till mig och frågade om vi skulle kliva upp ? Hjälp ! Det blev väldigt bråttom :/
Men alla var upp på en gång och ovanligt glada :-) tur de för jag var inte glad :( trött och inge pigg alls :/
Liam vaknade vsttax efter 4 nån gång och skrek o grina :( vet inte alls vad det var ? Han somnade om tillslut i våran säng. Men han böka och stökade o hade sig. Så egentligen borde jag ha klivit upp då ist för att somna om !
Aja morfar var snäll och kom o skjutsade skolbarnen så slapp jag stressa de små som inte hade klart.
Samt att Liam hade inga planer på att vakna.
Alla är iväg nu och jag har handlat lite efter lämning.
Lilleman sover och jag har fikat. Ska ta mig en alvedon och sen ta itu med lite städning :/
Igår kväll när jag var och städade på firman hade gubben varit snäll och börjat måla :) men barnen hade varit mindre snäll och dragit fram halva huset tror jag.
Så bäst att ta tag i röran medans lilleman sussar :)

Ser himla skönt ut :-)

Fortsatte sova medans syskonen gjorde sig klara för skola o dagis

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards