Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Malin - 7 oktober 2009 21:14

Tillslut vaknade Max, sådär efter en lunchvila på ca lite mer än 3 timmar,, så kom vi iväg bort till grannkärringa,, så skoj att komma iväg och träffs var ett litet tag sedan,,

mumsa fika och surra en massa,, barnen ja de som var med lekade =)

 

innan middan for richi och jag och handla,, barnen var med farbror victor,,

innan vi for hem skulle vi in på dollar en sväng,,  dit hade vi sällskap av vera och tjejerna,, hihihi så skoj att se lill Alva helt salig att få gå med Richi ,,

 

ja nu sussar kidsen och man e nyduschad,, fixat till frisyren lite med,, men nöjd bli man ju aldrig,,

nu tro jag krypr ner under täcket och ser lite film innan man skall sova

Av Malin - 7 oktober 2009 12:21

Ja nu e mitten av veckan här,, och jag fattar inte vart tiden tar vägen,,

 

Imorse blev jag väckt av barnen som kom ner i sängen mysigt mysigt,, men ojojoj vad morgontrött jag är,, de är inge roligt att va de då man har en massa kids som skall upp till skolan,, fattar inte varför jag e de,, vill inte va de,, man sover ju som bäst då man skall kliva upp hmmm,,

 

ja upp kom jag iaf,, och promenad blev de till dagis med,, ja in till stan en sväng med,,

 

och ja sen tillbaka till dagis igen,, Max somna på en gång vi kom hem casper vaknade så han gymmar lite ny,, Rasmus och jag har ätit lunch så nu vilar han lite i soffan,, och jag ja jag hamnade här,,

 

e fast i traderaträsket nu så skojigt,, fick även hem lite idag av de jag fyndat =) så fint,,

 

annars snurrar de e i skallen,, hmm mest om framtiden,, vad skall man göra efter mammaledigheten,,

hmm har ingen aning,, vill en massa olika och kan ej bestämma mig för fem öre,, HJÄLP

ja tillsut måste man ju komma på NÅT hoppas jag,,

 

får fundera vidare,,

nu skall man besöka sin käre kompis i källaren tvättmaskinen,,

för senare efter backen vaknat gå bort till grannkärringa och hälsa på lite

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards