Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Malin - 22 oktober 2009 21:12

ja jag är det, har provat zumba fitness ojojoj det var svårt,, JOBBIGT men jättekul,,

nä nu blir de dusch

Av Malin - 22 oktober 2009 15:53

Hur kommer det sig att man aldrig blir nöjd med det man har, man vill ha mera och mera eller nytt och få saker omgjorda,, tänk vad skönt det skulle kännas OM man var nöjd,,


här bero de  kanske på för att det BEHÖVS göra en massa men inget blir gjort,, och jag blir frustrerad äver att inget händer,,

aja en massa svammel,,

nu skall städningen bli gjord, iaf på nedervåningen

Av Malin - 22 oktober 2009 13:06

Ja backen (Max) e piggare idag, fast han hosta som bara den igår kväll, men idag har de varit full fart,, så får se om de blir dagis imorgon eller om vi står över,, de har maskerad men våra barn har aldrig varit så impad av de,,

aja vi får se hur de ser ut som imorgonbitti,


iaf  kollade min kära make upp lite om charmtrollet för en ev överaskning men den fina lilla damen fanns i storbritanien, förstod att de skulle vara nå knas då de var sånt bra pris på den lilla,,


aja har fullt upp med mina charmtroll här hemma,, =)

men har en hundgalen liten emil som lyrisk över alla djur han ser =) men de kommer en dag då han får sitt djur, tills dess för han nöja sig med katterna,


idag blev de en tur med vagnen först till dagis sedan staden och sedan dagis igen,, riktigt skönt,,

de dumma är nu att jag har fortfarande ont i mina njurar,, trodde de skulle gå över efter jag fått Casper, men ha tid hos läkaren imorrn så får se vad de säger. någe positivt hoppas jag.


nu har jag och pojkarna nyss gjort våfflor och käka,, mumma gott,,

nu har emma kommit hem och snart är emil hemma med,, då blir de en tur in till stan igen barnens lim e slut och de pysslar mest hela dagarna nu så bäst man införskaffar de =)

men först skall emil komma hem och casper vakna för lite käk,



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards