Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Malin - 25 oktober 2009 22:23

usch,,mår inge vidare, hostar som bara den hals värken och skall inte tala om skallen,, dagen har dock vart hyffsad ändå, och vi har vart i sundsvall med de största grabbarna, men då vi kome hem hua, ena stunden fryser jag och nästa svettas jag,, nää jag får panik av att vara sjuk,, och har inte tid med det heller, en mamma har inte tid att vara sjuk, så jag hoppas att de går över fort och inte att de är svinen som e på besök hmm.


nu har man tryckt i sig alvedon och ipren så jag hoppas man kommer kunna sova,,och håller tummar och tår att Casper skall klara sig.

Av Malin - 25 oktober 2009 09:13

ja helgen e snart slut,,

dom går alldeles för fort,,

igår var richi och de större grabbarna inne på stan hela dan, konsum och bilbolaget hade ordnat någe slags barnkalas och så,,

jag och de mindre promenerade in senare men tyckte de var tråkigt så vi gick in på dollar köpte lite godis och sen promenera vi hem igen,, och precis när vi kom hem så började de regna,  sicken tur vi hade,,


de blev lite mys i soffan och kika lite på pettson och findus,


på kvälls sidan så fick besöka av grannkärringa med familj,, sååå skoj, vi käkade och tog oss nå goo drink efter och bara satt och surra medans kidsen levde rövarn =)

mycket trevligt var de,, trots att alla blev trötta =)


kände dock att de börja retades lite i halsen och visst, vaknade inatt hosta som bara den och gör såå ont, hela kroppen värkte så de var bara att knata upp och ta alvedon,, men funka inte såå bra,,

nu sitter jag här och kraksar medas barnen sitter och ritar,, gubben har inte kommit upp ur sängen än, =) men snart då blir de fika och sen får man se vad man orkar,, vill en massa iaf sen OM de blir nått gjort är en annan sak =)

men börjar med frukost

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards