Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Malin - 23 oktober 2009 17:52

ja nu har lilleman sussa ute sedan kl halv två hmm tro de e dags att vakna snart,, han lär vara såååå hungrig =)


själv har jag vart till läkaren och de var inget med mina njurar trodde han utan min hållning plus ja som jag  redan vet för rund om magen, och prob med min tjocktarm som tydligen går där över, kan dock bero på mina få toabesök med,,

men nu skall de bli ändring,, ja mera mat skall jag äta då jag i nu läget äter oftast  bara midda, och mera träning,, som tur e har den börjat, och har nu även en träningsform som barnen kan vara med på, så då blir de både träning och så har vi kul tillsammans med samtidigt =)


nu lär de inte lbi så mycket i helgen då den e full späckad men till veckan =)


nu skall de sista plockas upp här och sedan midda och efter de IDOL =)

Av Malin - 23 oktober 2009 12:01

underbart,, nu e helgen här,, och IDOL =)

idag har busbarna vart hemma från dagis så de fick en sovmorgon myysss,,

sen kom dennis hem då han hade ont i magen,, ja så går de när man håller sig,, men de har vart skoj att ha han hemma =)

han blev piggare efter några toabesök vilke jag vet han blir men kanman inte gå på skolan så kan man inte,,


vi for en sväng ner till fyndis så fint de fått lär bli fler besök dit =)

fick med mig en tapet karta hem så nu hoppas jag att vi kommer igån här hemma,, har så gott som bestämt mig redan för hur jag vill ha de =) och de skulle bli super fint,, nu klias de i fingrarna kan jag lova,,


annars har vi inte hunnit mera,, nyss ätit lunch,, blev en pizza vi dela på jag och barnen  så nu blir de mera träning,, =)


e eftermidda så e de dags för läkarebesök mina njurar verka krångla ännu  men skall nu få de uppkollat. så man får hoppas på de bästa

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards