Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Malin - 11 oktober 2009 20:20

ja de måste vara de Rasmus har, verkar nu lägga sig men vart en jobbig dag för han,, kräktes på förmiddan sen lungt sen sov han några timmar, och sedan har han kräkts 2 gånger nu ikväll,, men nu verkar han mycket piggare har kunnat äta lite och drucke ganska mycket,så jag HOPPAS det är över för denna gången och jag HOPPAS vi andra skall klara oss,,


nu myser vi alla i soffan ,barnen skall krypa till kojs nu,, Max och Casper de sover redan,

för mig blir de en tidig kväll med,, vart en lååång dag,,

Rasmus sover nere i soffan så richi skall sova med han,, de tyckte han var skoj rasmus.


nä nu skall jag fika klart och sedan lägga mig tro jag-

Av Malin - 11 oktober 2009 12:07

Ja sovmorgon och sovmorgon,, vakna vid sju men vi klev upp vid halv nio tro jag så de var skönt,,

Men ´då var de dags för tråk sjukdomar,, Rasmus har fått magsjuka elelr ja vi tror att de är de,, han kräks o ingen mer men det är nog jobbigt för han ändå,, så endera är det magsjuka eller så var de länge sedan han gick på toa för nr 2,, varken han eller jag minns då han var senast så de kan ju vara vilket som,, hoppas på att de inte e magsjuka,, OM de är det får vi hoppas att vi andra klarar oss.


nu är det bara jag Rasmus och Casper hemma, Casper ligger ute och sover och Rasmus ligger och tittar på rorri,,

dennis emil och robin e hos mormor och morfar och richi , emma, och max har farit till stugan för att ta upp pumpen innan den fryser sönder,,


så skall väl ta hand om lite tvätt medans grabbarna här vilar,,

Av Malin - 11 oktober 2009 00:32

ja kan ju säga att de blev en annorlunda midda,, men de gick de med,,

barnen var snälla och casper var han med på toppen humör,,

alla barnen däckade på golvet så de var mindre roligt att få dem att vakna och ta sig hem,, tur de var nära,,


nu har man sett lite film,, filmer som man sett ett antal gånger,, men så blir de då de visas bara skit på tvn på helgerna,,

nu skall man ta och krypa till kojs, Richi har gått och sett chile matchen hos broder sin, så får se när han dyker upp,, jag skall iaf krypa ner,, e såå trötter och frusen,, ja dessutom e de jag som skall upp med Casper imorrn bitti,, kan ju alltid hoppas han tar sig en liten sovmorgon =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards