Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Malin - 21 oktober 2009 14:31

ja jag har hittat ett litet charmtroll vi vill ha =)

men man skall ju ha tiden med,, har man tid med hund då man är så stor familj som vi är,, jag önskar och hoppas de,, vi har haft såån otur med de tidigare hundar vi haft och speceillt en av dom saknar jag såååå mycket,,


aja framtiden får utvisa,, men kolla in denna lilla ack så söt den är


  

Av Malin - 21 oktober 2009 10:11

Ja än så länge har denna dag varit mycket bättre,, hoppas de håller i sig,,

dock trist morgon med en 4 åring som var på sitt sämsta humör,, fattar inte han bråkar VARJE morgon, skall ej klä sig, ej äta något till frukost och inte heller ska han gå med till dagis,, hmm väl framme på dagis så går de bra,,


men sen är de samma visa igen då vi skall hem,, oftast bråk hela vägen hem, väl hemma e han världens gosigaste oftast,,

men de tar på krafterna att bråka varje dag och då många gånger minst två gånger om dan,, jag hoppas detta går över SNART.

nu har vi nyss kommit hem blev en prommenad med barnen och grannkärringa in till stan för lite handling,, och alltid blir de mer än vad man behöver hmm..

men nu längtar vi till middan, igen, hihihi idag skall vi prova på att göra hemmagjorda nuggets,, skall bli så spännande,,

men nu först skall jag mysa lite med backen (max) innan de e dags att hämta rasmus

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards