Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Malin - 17 oktober 2009 18:17

Ja imorse for Richi tidigt, han skulle åka med Fredrik och kika på en bil i umeå,, trodde man skulle få lite sovmorgon och sova en stund till efter han farit, men så fort han låste dörren hörde jag en lite grabb uppe,, mamma jag e vaken,, jaha de var den sovmorgonen,,

kom ner sa jag och sov i mammas säng,, hmmm de funkade inte,, så var bara att kliva upp,,

vi myste i soffan en stund,, härligt de med.


De andra kom sedan ner en efter en,,

efter frukost så försvann en efter en =) kompisar som hägrade =)

själv började jag skura köket med min lilla hjälpreda Max,, hihihi massa gånger var de bara att börja om =)


blev en tidig middag, vi alla var så hungriga,, och de var sååå gott =)

nu har de större grabbarna gått och kika på hockey, ja Max följde med oxå,, lite skönt för öronen, den surrkusan slutar aldrig att prata =)

nu sover Casper  och jag slappar i soffan,, sköönt e såå trötter.


här e min busiga hjälpreda =)


  





Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards