Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Malin - 6 oktober 2014 15:22

Ja då var en ny vecka igång igen !
I fredags var jag på en koll ! Och snälla stora syster följde med och passade lilleman, Tove och casper som var lediga från dagis var en stund med pappa på jobbet och sen hos Sofie ! Stort tack till Sofie med :-)
Hemma igen blev det lunch och vänta hem skolbarnen.
Erika och kidsen kom förbi en stund med :-) så kul, det var så länge sen :) Rasmus följde med dom hem och Simon stannade här med oss :-)
När Richi slutat jobbet så gjorde vi oss klara och for till min moster och firade henne som fyllt år :) fick tacos och fika , gott gott
I lördags fortsatte vi med en del städning. Sen på kvällen kom vänner hit :-) massa surr och skratt :) och en massa barn bus :)
Och Camilla var snäll och klippte toves hår :) Tove har lyckats hitta saxen och klippt sig :/ tack Camilla.

Igår gjorde vi inte så mycket. Tvättade en massa och några barn var hos kompisar.
De små gick och greja på faktiskt lekte :)
Sen fick Emil hyllan vi hade i tv rummet in till sitt rum och vi skruvade upp två nya :) blev riktigt bra :)
Sen lite paj till kvällsfikat :)

Idag har jag rensat garderober, slängt, flyttat om, lagt ut lite som ska säljas och en stor säck som jag tänkte skänka bort.
Är inte klar på långa vägar men en bra början.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards