Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av Malin - 15 oktober 2014 11:24

ja nu är jag trött, kan inte bara dessa basilusker försvinna nu ! full fart på de större barnen och faktiskt igår så hade Liam en riktigt bra dag,, barnen sysselsatte sig själva och tom tove pöade på och var i sin egen lille värld =) riktigt kul att se =) 

Liam började stå själv med igår =) små korta stunder utan att hålla i sig och han tyckte det var så roligt =) när han busar nu så spenderar han mest tid i gåstolen då jag inte vågar ha han på golvet =( känns jätte taskigt emot han då han gillar krypa runt men skräcken att uppleva det som hände när han satte i halsen sist vill jag inte vara med om igen =( jag synar och synar och dammsuger golven mest hela tiden känns det som, men ändå hittar han nått att stoppa i munnen =/ 

aja de måste ju sluta vara så roligt att äta på allt snart , hoppas jag =) 


Nätterna dock är inte alls så roliga =( han somnar i ok tid men vaknar efter ca 30-40 min och då funkar bara min famn ! dock lite besvärad av till ändå men somnar om så gott som på en gång, 

inatt sov jag sittandes i soffan halva natten  sen la jag han i söngen, men han vaknade MÅNGA gånger, det var segt att ta sig ur sängen imorse. 


Richi kom hem imorse och skjutsade skolbarnen och sen var han med Liam då jag skulle på möte på dagis ang Toves tider och hur det går för henne där. 

Det gick riktigt bra så det känns skönt att det börjar förstå hur hon verkligen har det. 

Har nu busat med lilleman en stund och nu sitter han o ser smurfar. bara det som fungerar när han blir gnällig. 

snart ska iväg och hämta småttingarna på dagis och sen vet jag inte vad vi hittar på i eftermiddag. 

solen skiner så kanske vi passar på att gå ut och få lite frisk luft =) 


imorgon är det dags att åka med Tove till habiliteringen, hon har det ganska besvörligt med sina ben nu så jag hoppas det finns nån lösning så de kan bli lite bättre iaf. 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards