Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Malin - 13 oktober 2014 12:45

Tove pigga på sig mer o mer dör varje dag som gick och efter ha läst på om höstblåsor och kollat av under dan i fredags så kunde vi åka ut och äta som det var tänkt. Blev bjuden på födelsedags middag av vänner.
Dock blev barnen otroligt rastlösa och Liam blev jättegnällig :(
Efter mat o surr så for jag och barnen hem. Mannen stannade en stund till vilket han surt Fick äta upp sen ?
Han mådde inge bra när han kom hem mer än så behöver jag inte säga.
Liam vaknade och var jätteledsen och det blev en lång natt :(
Rätt pigg på lördan och våra andra vänner ville gärna ses och äta lite gott så de kom på lördag eftermiddag :-) Liam blev jättegnällig men efter Ipren så blev glad igen och härjade på :-)
Även ett par vänner till kom förbi :-) de blev en massa surr och skratt och en hel del barn som härjade järnet :-) kan inte bli annat med 11 barn som var så glada att ses :-)
Natten blev inte alls rolig :( Liam somnade strax efter 3 så jag kom i säng halv fyra gäsp !
Fick mig en sovmorgon iaf då mannen klev upp med barnen så jag fick ligga kvar.
Igår blev det åter igen städ och plock o tvätt, barnen varvade dagen med tv spel, film och bandy :)
Rasmus hade en kompis som kom hit men de tog med sig Emil och for till hallen och kollade lite hockey.
Igår kväll var så så trött :( och Liam var inte alls på bra humör :( ledsen och vill inte äta :( inatt har sovit korta stunder för att sen vakna och va ledsen och sen somna om :/ sjukt trött :(
Idag kom alla barnen iväg till skola o dagis :) första dan jag inte behövde dra Dennis ur sängen :-) han har praktik nu i två veckor så han for då jag klev upp :-)

De andra är pigga och full fart på, dock inte Liam :( han är gnällig, jättebra och snorig :( och upptäckte nyss en blåsa inuti hans hand så då har även han höstblåsor :( Tove hade ju jätteont i halsen och munnen när hon hade sina och verkar vara samma för lilleman :( hoppas nu att det får över lika fort som för Tove.
Nu vakna lilleman så nu ska vi göra oss klar och åka o hämta hem barnen från dagis :-)

Hade sötaste Lovis här en stund igår ??

Helt inne i smurfarna :-) nästan bara det som duger för lilleman nu

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards