Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Malin - 9 oktober 2014 22:13

Hann bara skriva förra inlägget så blev Tove sämre :( men pigga på sig en stund vid middag för att sen bli hängig igen :/ de pendlar upp och ner hela tiden.

Sen bara sådär så ser jag hur liam ser lite konstig ut och hostar till på ett konstigt sätt:/ flyger upp till han och märker att han sätter nått i halsen och får problem att få åt sig luft :( la ha snabbt i knät lutande lite ner mot golvet och slår i ryggen, lossnar lite för att sen åka tillbaka igen :( gha hjälp, fortsätter dunka han i ryggen samtidigt tar jag telefon för att ringa 112 och då släpper de och får ut ett litet glass papper !
Satan i gatan så rädd jag blev och tag trodde jag att, nä nu mister jag han här i knät ? var iaf inga problem med han efter. Han skratta o va så glad och fortsatte busa som inget hänt ! Men jag var helt knäckt o alldeles knäsvag :(
Har velat haft han nära hela kvällen men inte han :/ han tycker leka är så mycket roligare :)
Blev lite mys med bad ikväll vilket han tycker är sååå roligt.
Nu vågar jag ju knappt ha han på golvet :/ han stoppar allt i munnen :( minsta lilla sandkorn :/

Nu ligger jag i soffan och bara är, hela huset sover och även mitt sällskap snarkar här bredvid . Blir nog sängen strax :)

Hängig tjej:/ men överlycklig över sin Pippi tröjan :) hon älskar Pippi :)

Ny badad bus kille ??

Av Malin - 9 oktober 2014 11:58

Ja rensningen fortsatte och nu är det 3 säckar som ska skänkas bort och en massa säckar som ska kastas.
Men det blev stopp i rensningen nu då jag märkte att de var nått med Tove i tisdags eftermiddag, hon var väldigt trött, gnällig och ledsen :( sen kom febern :(
Blev en jobbiga natt för henne :( igår gick febern upp o ner och sen såg vi att hon fått blåsor inuti händerna och inuti mun:( hon har inte kunnat äta :( hon har fått i sig vatten, drick yoguert och glass.
Det blev mys i soffan hela dan och casper höll oss sällskap och Liam hade fullt upp med att busa runt på golvet :-)
Rasmus var hos kompis hela eftermiddan och kvällen :) och de andra barnen spelade Xbox mest hela kvällen, vilket det inte gjort på evigheter så det var nästan som de hade fått ett nytt spel :-)

Natten gick riktigt bra för Tove och hon har ingen feber :)
Dock blåsorna är kvar men hon känns piggare så jag hoppas det går åt rätt håll nu.
Nu vilar de små och casper smet iväg och spela lite :) han passar på då han inte behöver turas om med nån :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards